piątek, 12 lipca 2013

Iwona Wieczorek była widziana w Paryżu? Czy to ona???

Kilka dni temu jedna z Pań Justyna B. napisała na forum gp24, że Iwona Wieczorek żyje. Dowiedziała się od świadka, który widział Iwonę, będącą w McDonald's.
Informację taką nie tylko głosi forum ale też podają inne strony. Jedną z takich stron jest Onet.pl.




Zdjęcie jest zrzutem portalu Onet.pl. Więcej możecie poczytać na Onecie tutaj:
http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/trojmiasto/zaginiona-iwona-wieczorek-byla-widziana-w-paryzu,1,5559994,region-wiadomosc.html

Jeżeli okaże się, że to ona i potwierdzi to miejski monitoring z Paryża. Może oznaczać obrót o 180 stopni. Co ciekawe już ten obrót nastąpił, ale wystarczy czekać na potwierdzenie czy to naprawdę ona była widziana.

7 komentarzy:

  1. O, ludzie
    Mam nadzieje, ze się odnajdzie bo to naprawdę było by dobrze. Cale szczęście, ze są jeszcze tacy ludzie, ze jak zauważa kogoś (lub kogoś bardzo podobnego do osoby zaginionej) to dadzą znać na policje. Mam tylko nadzieje, ze nie jest to błędny trop lub głupi żart, ale raczej wygląda to na poważny trop! Zycze z całego serca aby się odnalazła cala i zdrowa. Hmm... Ciekawe tylko, ze jak żyje to dlaczego nie skontaktowała się z Polską? Może to było tak, ze faktycznie została wywieziona do domu publicznego, tam murzyn podczas ,,usługi,, zrobił dziecko a potem to juz nie wiem. W ogóle to takie ,,głośne,, myślenie. Nie mniej jednak bardzo chciałbym, aby się odnalazła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby była wywieziona do burdelu, nie pozwolono by jej tak po prostu chodzić za rękę z dzieckiem po ulicach.

      Mnie zatsanwia kilka innych spraw
      Czemu Iwona dzwoniła do koleżanki i prosiła o nocleg tak późno, będąc blisko domu (czemu nie ustaliła tego wcześniej?),
      Więc
      a) nie chciała/nie mogła wrócić do domu
      b) koleżanka kłamie z niewiadomego powodu( co potwierdzało by watek meczu, na który rzekomo były umówione)
      c) mama Iwony nie mówi całej prawdy, coś ukrywa.

      skoro podobno sptykała się z jakimś policjantem,którego z pewnych powodów nie chciała przedstawić matce. Czy sprawdzono z jakim, i czy jakiś radiowóz nie kręcił się " przypadkiem" w tamtej okolicy ???

      Czy był brany pod uwagę watek sekty???? Mógł ja ktoś zwerbować do sekty równie dobrze.

      - Dlaczego publikuje się i pokazuje tylko jedno zdjęcie Iwony na którym jest blondynką?? Teraz moze wyglądac zupełnie inaczej, a kolor włosów i fryzura moga zmienić nie do poznania. Policja napewno jest w stanie obrobić jej zdjęcia tak, żeby pokazać jako czarnulę, Rudą itp, grubszą, chudszą???i w róznych długościach włosów.

      - Dlaczego nie pokazano zdjęć bez makijazu???? Makijaż też bardzo zmienia twarz.

      Usuń
  2. ta zagadka zostanie bez rozwiazania juz 3 lata watpie aby ktos sie narazal i ukrywal ja tyle czasu zwlaszcza ze sprawa jest (byla glosna)wiem ze nadzieja umiera ostatnia i wiem ze duzo ludzi ginie bez sladu jedni wracaja drugich znajduja a trzeci znikaja bez sladu jej cialo pewnie jest niedaleko miejsca gdzie kamera ja pokazala albo miejsca zamieszkania po drodze duzo zarosli dzialki zbiorniki wodne i jezeli ta osoba ktora jest odpowiedzialna za smierc Iwony nie przyzna sie i nie wskaze miejsca ukrycia zwlok to nigdy tego sie nie dowiemy mozemy liczyc na wyrzuty sumienia tylko czy taka osoba je ma? watpie przeraza mnie to ze osoba ktora za to nie odpowie moze zrobic to znowu wiec uwazajcie wszyscy a rodzinie zwlaszcza Pani Iwonie bardzo bardzo wspolczuje nie wiem co bym ja zrobila i jedynie mozna zyczyc aby pani poznala prawde co sie naprawde stalo z Iwona jaka by ona niebyla

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno miałem dziwny sen, który o dziwo doskonale zapamiętałem. Jacyś trzej mężczyźni szli za Iwoną, była godzina (chyba 4.21, spojrzała na zegarek). Irena spojrzała na nich, a ci mężczyźni przyśpieszyli... Potem szła przez jakiś las, a ci mężczyźni zaczęli za nią biec... Koniec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze coś... słuchała jakiejś piosenki (nie wiem jak, na prawdę nie miała słuchawek, czy coś) ;)

      Usuń
  4. Miałem taką wizję:

    Iwona szarpała się z jakimś mężczyzną.
    Krzyczała takie słowa: "Ja chciałam tylko pójść na plażę..." Po mojej prawej stronie było morze, po lewej jakieś domki jasnego koloru ustawione w rzędzie. Na tym wizja się skończyła. Była noc.
    Poprzednie postu usuwałem bo były w nich błędy ale sens j/w.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwi mnie jeden fakt związany z monitoringiem z ul. Grunwaldzkiej a także z Jelitkowa. Na obu nagraniach jest inna dziewczyna, co widać na pierwszy rzut oka. Dziewczyna na monitoringu z Jelitkowa ma bluzkę z deloltem oraz jakimś logo, natomiast osoba na monitoringu z ul. Grunwaldzkiej nie ma na sobie bluzki z dekoltem ani z żadnym logo. Jednakże na obu monitoringach jest dziewczyna, która idzie boso niosąc w dłoniach buty. Czy to ma jakiś związek ze sobą?

    OdpowiedzUsuń