czwartek, 14 lipca 2011

Mama Iwony organizuje w Sopocie marsz

Dokładnie 17 lipca minie rok od zaginięcia Iwony Wieczorek. W niedziele o 3:30 ma być marsz, gdzie Mama Iwony ma przejść tą trasę, którą przebyła Iwona Wieczorek.
Niestety, ale znowu powtórzę, jeżeli nikt a zwłaszcza mama Iwony, nie widzą szczegółów, nie dopuszcza takiej myśli, że mogła i pomyliła się co do dwóch osób na monitoringu to nadal będzie tak mówić a co za tym idzie te same materiały będą non stop w internecie!
Pytanie: Jak była ubrana Iwona Wieczorek? Jaka jest prawda? Ile rzeczy miała przy sobie? Czy ktoś odpowiedział na to pytanie? Jeżeli tak, to czemu mama Iwony nie podała jaki tył miała sukienka Iwony w dniu zaginięcia? Do 17 lipca zostało 3 dni.
Zobaczymy co będzie ale wiadomo, zacznie się od Hotelu Chińskiego.

8 komentarzy:

  1. mama Iwony na drugi dzien dopiero zorientowala sie , ze Iwona bez pytania pozyczyla sobie jej nowo zakupione buty, a wiec co za tym idzie - mama Iwony mogla po prostu nie widziec swojej corki w momencie, kiedy ta wychodzila na impreze.pewne jest jedno - na monitoringu widac Iwone.

    OdpowiedzUsuń
  2. a.m pewne jest jedno mylisz się!

    OdpowiedzUsuń
  3. przeciez kontaktowala sie ze znajomymi przez telefon i mowila im ktoredy idzie. i to wszystko potwierdzil monitoring.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę,że mylisz się jak większość, odsyłam ciebie do poprzednich moich tematów. Mówić to sobie mogła, liczą się fakty a nie bzdury. Nie ma ludzi nieomylnych, mogła się mama Iwony pomylić.

    OdpowiedzUsuń
  5. wydaje mi sie, ze Iwona nie miala w tym zadnego interesu aby klamac swoich przyjaciol. kiedy pytali gdzie jest- odpowiedziala.byla mowa o wejsciu na plaze nr 63.mysle, ze ten chlopak, ktory popelnil samobojstwo za duzo wiedzial. nikt o zdrowych zmyslach nie wymyslalby historii tego typu, ze byl swiadkiem porwania. to sa za powazne sprawy. warto wiec skupic sie na czyms innym, a nie na tym, czy miala dzwonek, czy kokardke na sukience. na monitoringu widac Iwone i ten kto ja znal - po jej chodzie, ruchach napewno sie nie pomylil.

    OdpowiedzUsuń
  6. a.m to twoje zdanie ja mam inne ale jeżeli nikt nie dopuszcza takiej myśli , że ja mam rację to nie zauważy lub nie chce zauważyć.

    OdpowiedzUsuń
  7. a zreszta gdyby to rzeczywiscie byla inna dziewczyna, a nie Iwona, to ta osoba ktora zostala nagrana na 100% by sie zgosila i rozwiala watpliwosci oraz potwierdzila fakt, ze to nie Iwona. gdyby mnie wzieto za kogos innego, a sprawa naglosniona zostalaby na cala Polske i nie tylko, odrazu chcialabym to sprostowac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez mam wrazenie ze osoby na obydwu monitoringach sa inaczej ubrane. Szkoda ze nie ma zdjec Iwony z tej dyskoteki.

    OdpowiedzUsuń