wtorek, 26 lipca 2011

To nie jest Iwona Wieczorek: 100/200% pewności!

Na youtube jak i w telewizji można było zobaczyć Panią Iwonę Kindę (mama Iwony Wieczorek), która idzie trasą tą samą, co szła córka, Iwona. Przypomnijmy sobie opis jaki na początku poszukiwań Iwony mama podała i brzmi: Biało granatowa  sukienka w niebieskie poprzeczne paski. Jeżeli mama nie pomyliła się z opisem i była tak samo ubrana na tej akcji i tak samo była ubrana Iwona, mogę powiedzieć, że to nie Iwona Wieczorek na monitoringu. zaraz internauci znowu zaczną pisać, że nudny jestem, powtarzam się i co z tego? Ja widzę to czego oni nie widzą i to ich błąd! Mimo, że przy ulicy Grunwaldzkiej w Sopocie jest czarno-biała kamera, nie oznacza, że nie będzie widać z tyłu tych pasków!
Na razie tyle. Miłego wieczoru!

13 komentarzy:

  1. Jeśli tak by bylo to dziewzyna z monitoringu by sie zgłoziła i powiedziała, że ją mylą z Iwoną. I to już dawno by wyszło oficjalnie. Tego własnie twoja teoria nie przewiduje, dlatego jest zbywana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba, że zorganizowano już taką genialną akcje, ze Iwone porwno gdzieś indziej, a tą dziewczyne tu podstawiono celowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. jasne ze ona i trase da sie przejsc w takim czasie uzyj mapy google wpisz trase zaznacz pieszo i wszystko wyjdzie a co do twoich uwag ze to nie ona na monitoringu to tez jestes w błędzie na jednych jest ciemno inne swiatlo cienie pokazane z tylu a poreszta rodzina ja poznala jak sie zna kogos to mozesz go zle widziec jak w mgle ale poznajesz po ruchach chodzie dla przykladu dam gdy jeden z mich synow schodzi ze schodow w domu jeszcze go nie widzac wiem ktory schodzi jak sa daleko i ida tylem tez moge ich rozroznic a zaznacze ze sa blizniakami pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. @arianna, ja nie jestem w błędzie i dobrze to sprawdziłem. Po prostu ty i większość nie widzicie tego co ja dostrzegłem i to żadna głupota! Przyjrzyj się dobrze zanim coś skomentujesz. Poczytaj opis jaki mama Iwony podała i to uważnie! Jeżeli wg.ciebie czas zgadza się to przejdź od Krzywego domku do Jelitkowa i podaj czas nie ściemniając.

    OdpowiedzUsuń
  5. od krzywego domu do jelitkowa idzie sie okolo 50 min z kkrzywego domku wyszla okolo 3 okolo 3:07 zarejstrrowaly ja kamery kolo klubu papryka o 3:49 wysyla sygnal kolo koliby lub mola o 4:12 widac ja na kamerze wzduz plazy sprawdzalam ta trase nie osobiscie bo nie mam takiej okazji ale wiem ze czas sie zgadza jedno musze ci przyznac ze zauwazyles ze ma torekbe bo widac ciemny pasek z tylu i na tto tez zwrocilam uwage ale zobacz o 4:12:19 widac tez mala torebke na prawej stronie chociaz nigdzie nie moglam sie doczytac ze miala torebke

    OdpowiedzUsuń
  6. i jeszcze jedno na monitoringu z sopotu 0:59 widac ze ma telefon w rece sprawdza tel a w drugiej buty dopiero gdy bateria jej padla schowala tel i buty niosla w dwoch rekach

    OdpowiedzUsuń
  7. roznice ktore pokazujesz ze dziewczyna z sopotu nie ma botow w rece a niby druga ma wolna blad na bank widac ze idzie boso od ulicy ma w rece 2 buty w drugiej tel to widac nie trzba niczego sobie dopisywac natomiast dziewczyna z jelitkowa wedlu ciebie ma 2 rece zajet i tu sie zgadzam ale piszesz ze to nie buty wiec przypatrz sie uwazniej jeden but trzyma z obcas drugi w polowie opierajac sie na biodrze widzisz cos czego nie ma to co dzialo sie do 4:12 wszyscy zainteresowani wiedza teraz chodzi co bylo dalej

    OdpowiedzUsuń
  8. @arianna a gdzie masz na nagraniu z Sopotu czas? mam na myśli ulicę Grunwaldzką? Ubrania dwóch osób są różne! Boże! To raz a po drugie to są dwie różne osoby a ty tego nie widzisz jak i inni. Trudno, jedni patrzą na chód a drudzy na szczegóły. Mimo , że ja jestem w mniejszości i tak kilku osób potwierdziło, że nie mylę się:)

    OdpowiedzUsuń
  9. czas mozna mniej wicej oszacowac wiedzac skad wychodzi gdzie ja kamera rejestruje Różne to sa kamery a nie osoby ktore zarejestrowaly Iwone tzn obraz i jakosc pora dnia w to co byla ubrana bylo podane aby mozna jak najwiecej swiadkow uzyskac a nie zeby sie sprzeczac czy to ona matka wie jak jej corka sie zachowuje idzie po ruchach nie musiala by wiedziec w co byla ubrana zarys postaci sie pozna jak kogos znasz

    OdpowiedzUsuń
  10. @arianna, to twoje zdanie, ja mam swoje i niech tak zostanie. Wiem , że to są dwie różne osoby. Kolory umiem rozróżniać, znam się na barwach z kamer. Wystarczy dobrze przypatrzyć się i umieć przypatrzeć się by dostrzec różnicę.

    OdpowiedzUsuń
  11. no ale te kamery tzn filmy z tych kamer zostaly podane eksertyzie chyba co czy kolejny blef nie wiem o co chodzi moze tylko ludzie robia sztuczny szum wokol jej osoby a rodzina doskonale wie gdzie ona jest i co sie wtedy wydarzylo bo to nie jest normalne ze dziewczyna idzie i po jakis 5 minutach znika z planety no zostalo jeszcze to ze mogl ja ktos porwac w morze ale to chyba raczej nie realne jest to moje zdanie ale nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  12. hmmm...faktycznie...skor widać pasek od torebki przewieszonej przez ramię to tymbardziej powinno być widać paski na blużce Iwony...a nie widać...

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe hatezit znasz sie na barwach kamer wez jedno pod uwage ze kazdy material odbija inaczej swiatło tak wiec pasek od torebki mogl byc skorzany albo polakierowany i swiatlo go uchywycilo paski na bluzce mogly sie zlac w jedna calosc jest to mozliwe no ale skoro Ty wiesz lepiej i wszyscy sie myla nawet najblisi to juz twoja sparawa ale nie rob zamieszania bo i tak jest duzo niewiadomych w tej sprawie zebys jescze ty mieszal

    OdpowiedzUsuń