poniedziałek, 23 lipca 2012

Osoby na monitoringu z ul.Grunwaldzkiej a kolory i ubiór.

Od dwóch lat cała Polska a raczej internauci śledzą losy zaginionej Iwony Wieczorek. Kiedy media pokazały oba monitoringi, cała gruba osób buduje tezy jak i co mogło się stać z Iwoną Wieczorek. Także ja zacząłem od zaginięcia prowadzić ten blog.
Ale od trzech tygodni od zaginięcia Iwony, zmieniłem zdanie, znalazłem i zobaczyłem różnice w monitoringu co wielokrotnie zgłaszałem i do dziś nie zmieniłem zdania.
Przedstawię teraz jak Internauci, rodzina odbierają oba monitoringi.
Opis internautów:
  • dziewczyna na monitoringu 1 i 2, to ta sama dziewczyna,
  • góra jest biała a dół ciemny,
  • symbol na sukience (monitoring drugi), to plama, piksel lub usterka kamery,
  • ma torebkę z przodu,
  • jest szczupła (monitoring 1 i 2)
  • ma tak samo ułożone włosy (monitoring 1 i 2)
  • paski na monitoringu pierwszym są rozmazane bo słaba jakość kamery,
  • Kiedy Iwona przechodzi w cień na ul.Grunwaldzkiej to potwierdza ubiór, pokrywa się z opisem,
  • Iwona ma czarne buty a nie białe, a światło je rozjaśnia (monitoring 1),
  • Ten sam chód, ułożenie nóg na obu nagraniach, to Iwona!,
  • Potwierdza się czas i zgadza się!

Tak niestety internauci twierdzą, ale kto nie dopuszcza myśli, że ktoś twierdzi inaczej, to już jest trollem, głupkiem i lepiej niech zdechnie, tak piszą mi internauci, co muszę takie posty kasować!
Muszę was rozczarować, kamera na monitoringu pierwszym, przy ulicy Grunwaldzkiej nie jest aż tak słabej jakości i widać detale, które pokazują, że opis w 100% nie pokrywa się z tym jaki podała mama Iwony Wieczorek. O to zrzut monitoringu z Grunwaldzkiej - foto1.

Jeżeli kamera nie zarejestrowałaby tego co pokazałem strzałkami, do dziś bym twierdził jak większość osób lub bym dalej się upewniał. Ale widać paski od torebek, które wskazałem strzałkami. Natomiast po prawej zaraz napiszecie, że to plama lub piksel bo chłopak oblał się.
Na deser, foto 2.



Powiem tak, na A i C widać pasek, jest zgodność. Ale tył pleców nie zgadza się, jeżeli nie widzicie paska od torebki, który jest na foto A, odsyłam to wcześniejszych postów co jest w powiększeniu pokazane.
Dół powinien być ciemniejszy, zwróćcie  uwagę na inne osoby pod latarnia jaśniej a w cieniu ciemniej ale błędem jest to, że detal brany przez większość osób (Iwona oddala się od światła latarni) bierze za pokrycie się z opisem a to nie jest prawda! Pod jasnym światłem powinno widać paski czarne! A na foto C, Pani Iwona jest pod latarnią lecz z boku nie u góry i co? Też kamera jest wadliwa?

To ostatni post dotyczący ubioru, to podstawowy detal, który wg.mnie został pominięty. Jeżeli był brany pod uwagę, to zastanawiam się jak to przebadali i jak analizowali.
  

3 komentarze:

  1. Powiedz mi jaki jest sens udowadniania że to dwie różne osoby? Specjaliści potwierdzili, świadkowie zeznali więc co to zmienia? Nawet jeśli to nie Iwona to na drugim nagrania jest na pewno ona i tam po raz ostatni ją widać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, to są dwie różne osoby. Takie jest moje zdanie i przy takim będę. Ty masz swoje zdanie, ja swoje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym sprawdziła dokladnie: typa, który ruszył za Iwona już od dyskoteki, tego chlopaka co kartę z komórki usunął dla mnie dziwne to było, smieciarke i radiowóz koniecznie... we Wroclawiu rozne rzwczy sie dzieja z uch udzialem. To moje odczucia widząc monitoring😥

    OdpowiedzUsuń