czwartek, 19 lipca 2012

Poszukiwania Iwony Wieczorek: Ponowna analiza monitoringu (Aktualizacja)

Witam,
We wtorek minął drugi rok od zaginięcia młodej dziewczyny Iwony Wieczorek.
Postanowiłem dać inaczej analizę tego co już dawno tu pisałem i umieszczałem. Mimo tego jeszcze raz daję, ponieważ nadal internauci twierdzą, że :
  • Pasków nie ma bo rozmyły się (mowa o pierwszym nagraniu),
  • Iwona sobie przewiesiła torebkę (mowa o drugim nagraniu),
  • Iwona zmieniła ubiór (mowa o obu nagraniach),
  • Iwona w trakcie drogi, zmieniła uczesanie (mowa o obu nagraniach),
  • To te same osoby bo są tak samo ubrane (mowa o obu nagraniach),

I tak dalej takie głupoty piszą, mimo tego obie osoby są podobne do siebie ale nie są tymi samymi osobami !!!
Najlepiej wierzyć tej osobie co jest wysoko postawiona ((nie)Detektyw R), niż osobie co widzi różnice.
Ba! Pisząc jest prościej źle widzisz bo jak mama potwierdziła że to ona to musi być ona, nie koniecznie jest prawdą!
Non stop narzucają mi że to są obie i te same osoby ale pokażę teraz te różnice inaczej.
Proszę bardzo i przyjrzyjcie się :)
Na powyższym zdjęciu widać pasek od torebki co pokazałem strzałkami. A poniższy rysunek co też dawno tu pokazywałem, pokazuje, że to są dwie różne osoby.
Dół mają bardzo podobny do siebie ale reszta pokazuje jak wół, że to są dwie różne osoby co też pokazuję strzałkami. Pasek od torebki jest z przodu w tym rozjaśnionym kwadracie. Na górze nie ma emblematu a po prawej osoba ma.

Zaraz zaczniecie ponownie mi pisać, że to plama po winie, kamera z pierwszego monitoringu jest tak słaba, że nie pokazała tego i takie paplanie głupot. Prawda boli, każdy z nas to wie.
Dodam, że obie ręce ma po prawej stronie zajęte a po lewej nie.

Więc Pan (nie)detektyw pomylił się, dlatego dalej były zgłoszenia, ślady nie pokrywające się z zaginięciem Iwony Wieczorek.

Tak na marginesie,  rozwalają mnie osoby co piszą na GP24 np. Lizzy.

Ten symbol to nie piksel, należy zwrócić uwagę na film z Jelitkowa, gdyby to byl piksel i wada kamery, to by ten punkt pojawiał się i znikał.

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Po pierwsze, nie wymyśliłem a pokazałem to co zauważyłem, co też to zgłaszałem.
    Po drugie, Nie każe tobie mi ufać, masz swoje zdanie a ja swoje i trzymajmy się tego i na siłę nie będę przekonywać innych.
    Po trzecie, sam obejrzałem kilka razy lecz na początku sam uważałem jak większość, że to są dwie te same osoby.
    Po czwarte, mama Iwony mogła się pomylić.
    Po piąte, jestem na 100% przekonany, gdyby wyszła mama Iwony w tej sukience to na bank by było widać.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko sie zgadza w czas kiedy wyszla z dyskoteki kiedy sie łaczyla z tel kiedy wysyla ostatni sygnal z monitoringiem przeliczaja czas ktory szla pieszo wiec nie moze byc inaczej ale widze ze tobie nie da sie wytlumaczyc bo wszystko jest na nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro taki mądry jesteś, to mi odpowiedz. Przypomnij sobie opis sukienki jaki podawała i wystąpiła mama Iwony. Teraz, zmniejszaj i co uzyskasz? Białą górę czy czarną? Nadal uważasz, że masz rację?Ja jestem przy swoim zdaniu :)

      Usuń