piątek, 20 lipca 2012

Sprawa Iwony Wieczorek: Analiza ubioru a monitoring (Aktualizacja).

Dobry wieczór,  widzę, że osoby nic a nic nie widzą różnic. Teraz inaczej to przedstawię.
Nie lubię się powtarzać, ale zrobię to jeszcze raz.
Tym razem przypomnijcie sobie ubiór jaki mama Iwony podała. Zapomnijmy o emblemacie, który jest na monitoringu z Jelitkowa (to jest dzwonek). Paski na sukience są białe a reszta jest w kolorze granatowym a opis jest taki: biało granatowa sukienka w białe poprzeczne paski.
Nadal twierdzicie, że ja mylę się? Zobaczcie na poniższym rysunku.




Jeżeli nadal uważacie, że te stroje, ubrania są takie same, to ja się z wami nie zgodzę.
Na monitoringu z Grunwaldzkiej, góra powinna być ciemna, jak i cały tył sukienki. Natomiast, na monitoringu z Jelitkowa, tak samo, ewentualnie małe rozjaśnienia pasków, ale widząc że osoba jest daleko od kamery, to również góra powinna być ciemna (nie wykluczam widoczności małych słabo widocznych pasków).

Zastanawiacie się, co to za obrazek z A i B? Tu dałem zagadkę jedna jest osoba prawdziwa a druga przerobiona (taka sama ale z paskami) więc, która by pasowała opisowi?

Nadal twierdzicie że mylę się? Ubierzcie się w taką sukienkę i pokażcie a uwierzę, że paski będą widoczne.

Na forum GP24 pewien użytkownik pisze, że na obu nagraniach to ta sama Iwona, bo  każdy detal był sprawdzany. Nadal jestem przy swoim zdaniu!

Idiotyczny dzwonek, to dzwonek. Lenistwo pokazuje, że nie chce się internautom zrobić banalnej rzeczy. Poniżej daje foto.


6 komentarzy:

  1. witam zaczne od tego ze od samego poczatku sledze sprawe Iwony ogladlam tez pare ( razy moze wiecej) filmy z monitoringu i ja wszyscy to pewnie zauwazyl ze sa kiepskiej jakosci i rozumiem tez ze cos moze byc wida a cos nie i niedawno sie o tym przekonalam mianowicie na monitoringu z jelitkowa o 4:12 gdy widac Iwone i pana recznika mozna zobaczec ze iwona ma jasna gore i ten p.recznik tez dopiero gdy kamera robi na niego zblizenie pojawia sie granatowa krata na jego koszuli tak wiec teraz juz napewno wiem ze to Iwona byla tyle ze kamera nie zrobila zblizenia nie wiem czy zrozumiecie to co napisalam chodzi mi o to ze kamera pokazuje jakby ogolnie dopiero gdy robi zblizenie mozna zobaczec te pasy czy krate albo wzorki na bluzce

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kamerze z Jelitkowa widać tylko jeden symbol ale ja jestem innego zdania, że to są dwie różne osoby. I to nie jest Iwona. Szkoda, że tak tyle ludzi nie zwraca na szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj. Chciałbym sie podzielic uwagami. Nie wiem czy na obu nagraniach jest Iwona bo jej nie znam. Ale uważam,że takie rzeczy jak np uczesanie nie powinieneś brać pod uwagę, bo mam kolezanke która potrafi to zmieniać co kilka minut (zdejmować spinke, gymkę i układać od nowa) Zainteresował mnie ów znaczek na bluzce "dzwoneczek" , przeanalizowałem nagranie i złapałem moment w którym go nie mam, zrobiłem screen i porównałem do Twojego. Jak mogę podesłać Ci zrzut do oceny ?

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie dzwonek zaden tylko naszyjnik !!!!! Nie widzicie, ze ona ma naszyjnik z przewieszka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Postać nie jest ważna jeden szczegół zwraca uwagę pani i pan idący z tyłu mają stopy całe w piasku to rodzi pytanie czy wedrowali razem plażą

    OdpowiedzUsuń
  6. porwała ją polka morderczyni psychopatka właścicielka klubu sutenerka która to niby że szuka polek sprzątaczek w gazecie w ogłoszeniu a stoi za tym prostytucja z albańskimi bandytami na czele, zmuszająvpolki do prostytucji gwałcą pierdolonymi miliarderami a potem okradają z kasy bandytami albańskimi którymi rządzi ta głupia cipa polka właścicielka klubu z zurychu

    OdpowiedzUsuń