niedziela, 22 lipca 2012

Prawda w sprawie poszukiwań Iwony wieczorek

Witam wszystkich zainteresowanych. Niestety, Internauci, rodzina nie dostrzegają do końca detali i to doprowadziło, że zaginięcie Iwony Wieczorek ma wiele pytań.
Nawet specjalistyczne oprogramowanie nie pomoże, jeżeli nie będzie się zwracało na szczegóły.
Na pewnym forum, co w poprzednim poście pisałem, jeden z internautów (forum GP20) pisał, że sprawdzane były wszystkie detale i jest 99%, ze to te same osoby, czyli że to jest Iwona.
Niestety to błąd, i wielka pomyłka!!! Możecie mi nie wierzyć, możecie mnie pozwać na policję ale nikt mi nie powie i nie w mówi że to są te same osoby.

Ubiór Iwony a opis podany przez mamę (Iwona Kinda).
Jeżeli prawdą jest, opis jaki podała mama Iwony i wystąpiła rok po zaginięciu co było filmowane, oraz był Pan Krzysztof  Rutkowski, to na obu nagraniach z monitoringu z Grunwaldzkiej, tył i przód nie powinien być biały a szary, ciemny, zwłaszcza górna część sukienki z przodu.  To samo dotyczy nagrania drugiego z Jelitkowa.
W poprzednim poście dałem rysunki. Jeżeli jest ciemna sukienka a góra biała nawet mająca paski to z odległości w jakiej była osoba, nie będąca Iwoną, nie mogla mieć białej góry. Natomiast góra sukienki powinna być ciemna z lekkimi zarysami białych linii.

Jeżeli będzie trzeba, to umieszczę tył sukienki ale proszę sobie porównać tył sukienki w jakim mama Iwony wystąpiła a tył sukienki osoby, która jest na monitoringu 1 (ul. Grunwaldzka), będzie różnica!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz