środa, 11 sierpnia 2010

Czy Iwona Wieczorek jest na ostatnim monitoringu?

Pisałem już wiele razy, jedni mogą myśleć, że coś mam z oczami lub z głową. Nie ja nie mam problemu z głową ani z oczami, jednak trzymam się wersji swojej że na monitoringu widać dwie różne osoby co wcześniej pokazałem. Ale teraz nie jest ważne kto szedł na monitoringu z Grunwaldzkiej a kto jest na ostatnim monitoringu. Ludzie, też tak myślałem że to Iwona! Jeżeli to jest Iwona i była tak ubrana, to po co jest w galerii błędne zdjęcie? Po co te paski? Myślicie że przy takiej kamerze nie było by widać pasków granatowych na białym tle? Mogę wam to udowodnić, można nawet samemu sprawdzić, ale najlepiej przy pomocy Policji lub Detektywa bo oni muszą mieć dostęp do monitoringu. Natomiast, jeżeli ubranie co jest na jednej ze stron dotyczący Iwony Wieczorek to na bank to nie Iwona! Tak więc, jeżeli koleżanka Adria ma zdjęcia z imprezy to niech pokaże a wszyscy się przekonamy!

2 komentarze:

  1. Adria zdjęć nie pokaże, bo - o ile takie istnieją - na pewno ma je policja, a Adria ma zakaz pokazywania się i ich. Myślę, że twój trop jest dobry, że to dwie różne osoby. Jednak pytanie jest takie: czy to przypadek (zbieżność ubioru, sytuacji, drogi do domu) czy też celowe zagranie (np. porywaczy; tj. podstawienie sobowtóra. Sobowtór mógłbyć wyselekcjonowany wcześniej, a ubiór mogli przygotowac później) aby odwrócić uwagę od tego, co jest naprawdę ważne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie o to chciałem zapytać, bo jeśli na nagraniu przy wejściu 63 nie idzie Iwona to w takim razie kim jest ta osoba ? Wydaję mi się że każdy normalny człowiek zgłosił by się widząc siebie na nagraniu. Jeśli to nie Iwona, to ta osoba napewno to pamięta.

    OdpowiedzUsuń