czwartek, 26 sierpnia 2010

Iwona Wieczorek - Ponad miesiąc poszukiwań!

Iwona Wieczorek zaginęła 17 lipca, media a najpierw Detektyw Krzysztof Rutkowski znalazł (nie!) Iwonę na monitoringu z ul.Grunwaldzkiej i też z Jelitkowa. mama, rodzina Iwony Wieczorek potwierdzili że to ona.
Czy nie za szybko  potwierdziła, że to Iwona? Oceniając monitoringi co dowody wcześniej przedstawiałem  wiem, że mama Iwony pomyliła się i poszukiwania idą nie w tą stronę! Owszem nie wykluczone jest porwanie samochodem  jak mówi Detektyw Krzysztof Rutkowski ale to mogło nastąpić dużo wcześniej niż w Jelitkowie.
Dziś jest 26 sierpnia, za pasem wrzesień, Iwona dostała się na studia, ale do roku akademickiego jest jeszcze czas, jeżeli odnajdzie się i mam taką nadzieję, to studia zacznie za rok! ponieważ może długo dochodzić do siebie. Ja jeszcze raz zawiadamiałem policję o tym i napisałem dokument przedstawiający to co jest na blogu ale tylko te dowody mówiące że na obu monitoringach widać dwie różne osoby.

1 komentarz:

  1. czy zwróciłeś uwage na to że obie dziewczyny na monitoringach mają identyczny chód....

    ska2001

    OdpowiedzUsuń