środa, 11 sierpnia 2010

To nie ta sama dziewczyna!

Witam, póki mam internet to piszę moje sugestię i fakty.
Czytając wczoraj forum, miałem wrażenie, że inni myślą, że chce przerwać marsz dotyczący poszukiwań Iwony Wieczorek, niestety ale mylicie się, po tym co zobaczyłem, czyli sukienkę było dużo niejasności jak i z czasem dzwonienia do Iwony przez koleżankę. To na bank! dziewczyna z Grunwaldzkiej nie jest ta dziewczyną z bacowki o to dowód który jest poniżej! 

Pytanie, gdzie ten rysunek nadrukowany co wskazuje strzałka? Jeżeli to naprawdę Iwona, to sukienka co inni przedstawiają na stronach, nie jest tą sukienką co ma na sobie dziewczyna z obu kamer! Z resztą widać jak na dłoni, że to dwie różne osoby.

5 komentarzy:

  1. To nie jest rysunek a jakaś plama. Może nawet krew

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to ta sama osoba. Nierealne jest żeby w odstępie godzinnym szły dwie praktycznie identyczne kobiety. Bardzo podobnie ubrane, uczesane , niosące w rękach buty.
    Fakt, pierwsza kamera dużo przekłamuje , przez to , że jest czarno-biała i od góry. Iwona przez to wydaje się tam tęższa. Widać że nie da się uchwycić szczegółów - poza tym na innych forach ludzie którzy ją znali oraz mama Iwony stwierdzili, że to ona.

    OdpowiedzUsuń
  3. mi też wygląda to na plamę...centralnie...jakby z ulanego...potrąconego picia np...

    OdpowiedzUsuń
  4. to żadna plama - to wisiorek..
    teraz już nie pamiętam dokładnie ale mama Iwony przekazała zdjęcia pokazujące w co była ubrana Iwona i był pokazany też duży wisiorek w kształcie chyba serca

    OdpowiedzUsuń
  5. tutaj ubiór Iwony: http://a.imageshack.us/img801/9054/bqcdaaaaawodanbnaaaabc5t.jpg

    OdpowiedzUsuń