poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Iwona Wieczorek - ostatni ślad przed monitoringiem!

Wiadomo który jest dzisiaj? Prawda? Wiadomo kiedy był ostatni trop Iwony. Oglądając film miałem wrażenie, że kamera za bardzo lata a już nie wiem kto wpadł na pomysł aby montować kamerę w pobliżu drzew, co zasłaniają widoczność!
Wejście 63 na plażę gdzie Iwona skręciła lub nie.













Wygląd deptaku całkiem zasłonięty! Gdyby nie drzewo, było by wiadomo gdzie Iwona poszła a przynajmniej było by widać cały deptak.











Od ostatniego tropu zaginięcia Iwony powstaje szereg hipotez, może szła plażą i spotkała znajomego, który podwiózł ? Pytanie gdzie? bo na pewno nie do domu, wracała prosto deptakiem a nie plażą i ktoś ją do lasu zaciągnął! Tak?   Takich hipotez jest mnóstwo, a że wracała prosto, skręciła przy tej alejce a nie tamtej, może w kierunku Gdyni poszła? jest dużo. Na jednym forum użytkownicy dają mapy dróg przebytych przez Iwonę ( hipotezy jak mogła iść), co z tego! Jak przeczesując cały las aż do Brześcia nic nie znaleziono! Ba, ręcznik ale po jakim czasie? Po jakim czasie szukano Iwony? Sprawca mógł jej (jeżeli to porwanie) grozić śmiercią jak zacznie krzyczeć i do samochodu. Jaka jest pewność, że jest w Sopocie  ( na terenie zaginięcia Iwony?).
Minęło dużo czasu a wiele jest pytań niż odpowiedzi. Mam nadzieje że Iwona żyje, ba! Musi żyć!!!

3 komentarze:

  1. oglądałam ten filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=-A8-uStnLL4

    faktycznie dziewczyna która widać w czasie 0:40-0:49 nie przypomnina Iwony. Ale dalej w 51s ujecie z innej kamery. Tam widać tą sukienkę (ok. ta sukienka z forum z tymi paskami ne musi byc dokladanie taka) więc to Iwona. W tle widać tą 3 ludzi (2m i k) więc to chyba jednak ona. Dalej ona przechodzi przez pasy jedne a potem chyba 2 i wtedy na pierwszym planie pojawia się jakiś gościu. Moim zdaniem za nią się ogląda - albo to tylko moja wyobraźnia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja zostawiłabym już teorie spiskowe i poleciła rozklejanie plakatów, które mogą jakoś pomóc. Jeśli na nagraniu byłaby inna osoba, to jakim cudem nie zgłosiłaby się na policję, że to ona wtedy szła ulica, a nie Iwona Wieczorek??? Jeśli otrzymam sensowną odpowiedź na to pytanie, wówczas uwierzę w błąd policji, detektywa i co najważniejsze Jej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już też się nad tym zastanawiałam i z tego co teraz czytam tutaj to nie ja jedna, a jak ta dziewczyna nie była tam przypadkiem wydaje mi się że mogła być podstawiona, może miałą odciągnąć uwage niewiem. Wybacz ale ja też sądzę ze na monitoringu to nie jest ta sama osoba gdzie są paski na bluzce i czemu jest na ramiączkach jak miałabyć niby z krótkim rękawkiem? Co, szła do domku i po drodze zmieniała sobie bluzkę? Chyba raczej nie

    OdpowiedzUsuń